28 oktober 2021

In het bestuur van de Dorpsvereniging komt per april 2022 de plaats vrij van de 2e secretaris/algemeen bestuurslid. We komen nu al met deze oproep zodat eventuele belangstellenden in de gelegenheid zijn om al eens een vergadering bij te wonen en de overdracht van de werkzaamheden goed kan verlopen.

Het takenpakket van deze gecombineerde functie is best wel fors. Daarom hebben we als DVN de voorkeur voor 2 nieuwe leden zodat de taken goed verdeeld kunnen worden. We zoeken mensen met een of meerdere van de volgende eigenschappen of interesses:

• secretariële eigenschappen
  • het AED-project wil oppakken
  • interesse hebben in de diverse ‘groen-projecten’ of een van de andere thema’s waar DVN zich mee bezig houdt

Om een goede vertegenwoordiging van het dorp in het bestuur van DVN te hebben, roepen wij met name mensen van de Kolderveense Bovenboer, Nijeveense Bovenboer en de nieuwbouw Danninge Erve op om te reageren op deze oproep.

Is het leuk om deel uit te maken van dit bestuur?
Wij (de bestuursleden) vinden van wel, er is een goed ingewerkt team dat enthousiast en deskundig de activiteiten oppakt die voorvloeien uit de doelstellingen van de vereniging. Vaak gebeurt dit in de vorm van een werkgroep waarbij ook andere personen uit het dorp worden betrokken. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het Herfstrondje, de aanpak van het Van der Woudepark, het AED-project, de werkgroepen Leefbaarheid, Veiligheid&Verkeer, etc.

Op deze website vind je veel meer informatie. Neem vooral een kijkje!

Bij belangstelling en/of voor meer informatie kunt u contact opnemen met het secretariaat, secretariaat@dorpsverenigingnijeveen.nl