Statiegeldactie COOP 1e kwartaal 2019  voor het AED-project van de Dorpsvereniging Nijeveen is begonnen.

Doneer uw lege flessen voor het AED-project, alvast onze dank hiervoor.

Geweldig!!! Een supermooi bedrag van € 2.229,04  mogen ontvangen van de Rabobank Coöperatie Weken.

Voor de aanschaf van avontuurlijke klim- en klautertoestellen in het van de Woudepark.

Iedereen bedankt voor alle stemmen!!!

Voor de 8de editie van de Nijeveense Kennisquiz streden maar liefst 33 groepen voor de Eeuwige Roem en de felbegeerde beker. Het gonsde al de hele week in het dorp. In groepsapps nieuwsfeiten uitwisselen, alle Molens van het afgelopen jaar nog even nalezen, een extra rondje op de fiets door het dorp, nieuwe straatnamen uit het hoofd leren… Uiteindelijk wonnen de Meulekiekers, gevolgd door titelverdediger de Groep zonder Naam en de Oranjevereniging. De Dorpsvereniging behaalde een knappe 5e plaats.

De ledenwerfactie van zaterdag  10 november heeft tot nu toe 41 nieuwe leden opgeleverd.

Ledenwerfactie op zaterdagmorgen 10 november 2018, dit jaar is Danning Erve Noord aan de beurt. Om voor derden een serieuze gesprekspartner te zijn namens het dorp, is het van belang dat veel Nijeveners lid zijn van de Dorpsvereniging. Hoe meer leden er zijn, hoe meer we kunnen optreden als vertegenwoordiger van het dorp.
Het lidmaatschap van de Dorpsvereniging kost € 5.- per jaar (per huisadres). Word lid, dan telt uw stem ook mee!

Stem op Dorpsvereniging Nijeveen tijdens de Rabobank Coöperatieweken!

Dorpsvereniging Nijeveen doet hieraan mee met het project Van der Woudepark.
Om het Van der Woudepark avontuurlijker voor kinderen te maken wil de projectgroep graag natuurlijke klim- en klautertoestellen aanschaffen, oa steppingstones, klimtouwen, klimtoren, boomschommel, etc.

Vanaf 1 november tot en met 15 november kunnen leden van de Rabobank Meppel-Staphorst-Steenwijkerland stemmen. Door te stemmen bepalen de leden van de bank de hoogte van de bijdrage. Hoe meer stemmen, hoe groter het bedrag.
Houd uw mailbox of brievenbus in de gaten en stem op Dorpsvereniging Nijeveen.
U krijgt 5 stemmen maar mag per project maximaal 2 stemmen uitbrengen.
Tip: Duurzaam Nijeveen doet ook mee. Stem op beide initiatieven zodat de opbrengst van de actie naar Nijeveen toegaat.
Mogen wij rekenen op uw stem?