11 mei 2020

En dan is alles anders

Ongelofelijk hoe je van het ene op het andere moment terecht komt in een (hopelijk) tijdelijke andere wereld. Onze premier vertelde dat we het corona-virus maximaal gaan controleren. Dat betekent veel problemen voor werkgevers, werknemers, mensen in vitale beroepen die overuren maken. En vooral: zorgen om de gezondheid van onze geliefden.

Er zijn veel meningen over wat nodig of overdreven is, ook op social media. Maar feiten en wetenschappelijke onderbouwingen lijken me nu belangrijker.

En dus geen onnodige bijeenkomsten. Even de aandacht op elkaar, geen mallemolen van werk of school voor velen van ons. Ik ben benieuwd of er daardoor nog onverwachte mooie neveneffecten optreden. Komen we een beetje tot onszelf misschien?

Dus: 16 april as. vervalt de Algemene Ledenvergadering van de DVN

Wel gaan we, zodra het weer kan, door met het ophalen van uw ideeën over hoe het verder moet met Nijeveen. We willen namelijk onze dorpsvisie 2015-2025 herijken of updaten zo u wilt.

Maar eerst maar even met z’n allen gezond blijven!

Mailen mag nog steeds: martin@dorpsverenigingnijeveen.nl